Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tady ja krasne videt problem naší doby a socialních sítí a internetu.Velké množství lidí má potřebu se vyjadřovat k tématům,kterým vůbec nerozumí,tak jako tento bloger.

1 4
možnosti

J12a71n 57K47y15š71k50a

19. 5. 2023 20:52

Já v oboru klimatologie nejsem vzdělán, proto jsem ve věci klimatické změny (a dusledků, které lidstvo čekají v případě vzrůstu průměrné teploty o jeden a půl stupně) odkázán na většinový vědecký názor. Ten není nikterak optimistický. Už jsem začínal mít strach, že s lidstvem bude zle, ale po přečtení tohoto článku už jsem zase klidný. Ať si vědci od Nového Zélandu, přes Austrálii, Indonésii, Evropu a Severní Ameriku melou co chtějí, já těm jejich blábolům nevěřím, já věřím jenom opravdovému odborníkovi. Já věřím panu Šálkovi.

4 6
možnosti
Foto

J54a86n 26P85a93l86l55a47s

20. 5. 2023 15:37

Jak lze zjistit většinový vědecký názor, když názory oponentů nejsou publikovány?

https://www.klimaskeptik.cz/products/a30-000-vedcu-protestuje-proti-klimatickemu-nabozenstvi/

O tomhle Vám ČT neřekla?

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS